Een compliment ?

Op de huisartsenpost doen we ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn.  Bent u tevreden over onze dienstverlening, dan horen wij dat graag! U kunt HIER uw compliment geven.

Klachten

Wanneer u ontevreden bent over bijvoorbeeld de behandeling door de huisarts, de gang van zaken aan de telefoon of de werkwijze op de post, dan kunt u dit het beste op het moment zelf bespreken. De kans is groot dat u er samen uitkomt. Zo niet, dan kunt u met uw klacht terecht bij de klachtenfunctionaris van de huisartsenpost. Klik HIER om een klachtenformulier in te vullen.

De klachtenfunctionaris:

  • bespreekt samen met u de klacht en geeft u informatie en advies
  • bespreekt hoe de klacht voor u het beste kan worden behandeld
  • kan bemiddelen tussen u en degene over wie u ontevreden bent.
  • kan u informeren over verdere klachtbehandelingsmogelijkheden indien de bemiddeling  niet naar tevredenheid is verlopen

Wij streven naar een snelle afhandeling van uw klacht, dat houdt in binnen 6 weken. Dit termijn mag met 4 weken verlengd worden.

Klacht schriftelijk of mondeling indienen
Wilt u uw klacht toch liever schriftelijk of telefonisch indienen? Dan kunt u onderstaande contactgegevens gebruiken:

Huisartsenposten Oost-Brabant
T.a.v. klachtenfunctionaris
Postbus 3274
5203 DG ’s-Hertogenbosch
Tel: 088 – 876 52 00

Ondersteuning bij klacht:
U kunt behalve bij onze klachtenfunctionaris ook voor ondersteuning of informatie terecht bij Adviespunt Zorgbelang. Dit is een onafhankelijke organisatie die u gratis helpt bij de klachtenprocedure.
Adviespunt Zorgbelang is van 09.00 uur tot 16.30 uur telefonisch bereikbaar op 0900 – 243 70 70 (10 cent per minuut). Klachten melden of vragen stellen kan ook via de website van Adviespunt Zorgbelang.

Hier vindt u de Klachtenregeling van Huisartsenposten Oost-Brabant.