Klachten
Wanneer u ontevreden bent over bijvoorbeeld de behandeling door de huisarts, de gang van zaken aan de telefoon of de werkwijze op de post, dan kunt u dit het beste op het moment zelf bespreken. De kans is groot dat u er samen uitkomt. Zo niet, dan kunt u met uw klacht terecht bij de klachtenfunctionaris van de huisartsenpost.
De klachtenfunctionaris:
- bespreekt samen met u de klacht en geeft u informatie en advies
- bespreekt hoe de klacht voor u het beste kan worden behandeld
- kan bemiddelen tussen u en degene over wie u ontevreden bent
- kan u informeren over verdere klachtbehandelingsmogelijkheden indien de bemiddeling niet naar tevredenheid is verlopen
Wij streven naar een snelle afhandeling van uw klacht, dat houdt in binnen 6 weken. Deze termijn mag met 4 weken verlengd worden.
Klacht schriftelijk of mondeling indienen
Wilt u uw klacht toch liever schriftelijk of telefonisch indienen? Dan kunt u onderstaande contactgegevens gebruiken:
Huisartsenposten Oost-Brabant
T.a.v. klachtenfunctionaris
Postbus 3274
5203 DG ’s-Hertogenbosch
Tel: 088 – 876 52 00
Hier vindt u de Klachtenregeling van Huisartsenposten Oost-Brabant.
Klachtenformulier