NIEUWS

Jaarverslag Cliëntenraad 2017

Het jaar 2017 stond voor de Cliëntenraad vooral in het teken van het verstevigen van de onderlinge samenwerking en als uitwerking daarvan het herschikken van de aandachtsgebieden van de [...]

Vragen via Google

Huisartsenposten Oost-Brabant krijgt de laatste tijd steeds vaker medische vragen via Google. Zulke vragen zullen nooit door ons via Google beantwoord worden. Heeft u buiten kantooruren direct [...]

Wijziging telefoonkosten

Regelmatig wordt de vraag gesteld: “Een doorschakelservice of betaaldienst met een tarief per minuut mag voortaan niet meer worden aangeboden met een 0900- of 0909-nummer. Waarom doen [...]

Afspraak en contact

Heeft u overdag snel medische hulp nodig? Belt u dan eerst uw huisarts. Deze kan u doorverwijzen naar de Spoedeisende Hulp (SEH). Heeft u ’s avonds, ’s nachts of in het weekend snel medische hulp [...]